Blog Athena Pallas Village - team 10

30 april 2016 - Néos Marmarás, Griekenland

athena pallas entree

Wie zijn wij?

Op woensdag 20 april vertrokken wij met de bus naar het vijf sterren hotel Athena Pallas na een geweldige boottocht . Wij hebben een nachtje daar doorgebracht en de volgende dag was het zo ver om te vetrekken richting Nederland.

Wij zijn Groep nummer 10 : Johannaty Anthony, Julien Monait, Jo-Ann Sandvliet en Roosje Martina.

Wij hebben gezorgd voor het avondprogramma en het buffet.

De bedoeling was om ook te vloggen & bloggen. Johannaty en Julien hebben die filmpjes gemaakt, Roosje heeft de incheck en rondleiding bij het hotel gedaan en Jo-Ann heeft het blog artikel geschreven.

Locatie

Athena Pallas Village ligt aan Elia Beach, in Sithonia Halkidiki, in een rustige en mooie omgeving tussen het historische plaatsje Nikiti, naast dennenbossen en helder blauwe zee, in perfecte harmonie met de natuur.

Ontvangst

Wij werden met de warme Griekse gastvrijheid ontvangen en kregen een drankje aangeboden. Daarna mochten wij plaats nemen in de bar en groep 10 gaf nog enkele mededelingen zoals: regels binnen het hotel. Voordat de sleutels van de kamers werden overhandigd kregen wij eerst onze kamer en bagage nummers. Een van de hotel medewerkers gaf ook enkele informatie die wij moesten weten tijdens het verblijf in het hotel.

Verblijf

Dit hotel is geweldig ,de omgeving en locatie is prachtig en de accommodatie is uitstekend .Wij complimenteren ook de medewerkers voor hun uitstekende verzorging en de goede service die wij hebben kregen. Zij hadden altijd een glimlach en maakt een praatje en waren zo efficiënt. Het was mooi weer dus wij maakten gebruik van de faciliteiten van het hotel.

De mooi ingerichte kamers en suites van het Athena Pallas hotel hebben houten balken en stenenelementen. Ze zijn allemaal voorzien van een satelliet-tv en airconditioning.

In het spa centrum zijn er onder andere een massageruimte, een sauna, een hot tub en een verwarmd binnenzwembad te vinden. Ook is het mogelijk een duikje te nemen in 1 van de 3 buitenzwembaden.

room AP

Het grootste restaurant, Doxato, biedt een uitgebreid buffet voor ontbijt en diner. Het eten was heerlijk en er was altijd heel veel. In de Aegean Taste bar worden regionale gerechten gereserveerd. Vanuit de bar is er uitzicht op de prachtige omgeving van het zwembad. Verder zijn er drie snackbars in de buurt van het zwembad.

Wij kregen een rondleiding door het hotel van de eigenaar. Hij gaf informatie over het museum, de restaurants enzovoort. In de avond werd er een Griekse avond met Sirtaki-dansers  voor ons georganiseerd.

zwembad Athena Pallas

Receptie: +30 23750 81410

Reserveringen: +30 23750 23000

Email: [email protected]

eten AP

De belangrijkste dingen die wij geleerd hebben?

• Hoe te vloggen en bloggen.
  • De Griekse geschiedenis.
  • Het cultuur van de Grieken.

Nooit eerder kwamen luxe ,elegantie en modern comfort zo harmonieus samen in het prachtig landschap van Sinthonia. Beleef uw eigen fantasie in Athena Pallas Village, het “paradepaardje” van de Acrotel Group!