A taste of Greece - team 3

20 april 2016 - Néos Marmarás, Griekenland

Xavier Rosalia

xavier

IK ben Xavier en ben 18 jaar oud. Ben geboren in het Caribisch gebied. En woon nu in Nederland. IK studeer toerisme en zit nu in mijn 2e leerjaar. In mijn vrije tijd doe ik veel aan zingen dat vinden mijn buren niet zo leuk ;) dansen en acteren is ook echt mijn ding. Mijn lievelings eten is spaghetti ps. Ik ben verslaafd aan smoothies

puck

IK ben Puck van Deursen en ben 18 jaar oud. Ik zit op hockey en in mij vrije tijd doe ik ook aan hardlopen. Ik ben dol op reizen en wil het liefst zo veel mogelijk van de wereld zien. Ik doe een opleiding toerisme en zit nu in mijn 2e leerjaar.  Wat belangrijk voor mij is zijn goede vrienden, familie en lekker eten. Ik hou eigenlijk van alles maar je maakt mij wel heel bij met een lekker stukje vis

vanessa

Vanessa Kyereme

Mijn naam is Vanessa Mijn ouders komen uit Ghana. Zelf ben ik typisch Nederlands dat zie je namelijk terug aan mijn eet gewoontes ik eet namelijk iedere dag  aardappelen met brokelie en zalm en het liefst als mijn moeder het voor mij klaar maakt. Ik ben benieuwd wat Griekenland mij gaat brengen .

Irina

Hallo ik ben Irina en ben 19 jaar en ben afkomstig uit Angola. Ik hou heel erg van eten. Vooral van vlees en het liefst dan kip. Veder hou ik ervan om leuke dingen met vriendinnen te doen en lekker bij te  kletsen.

Athena Pallas is een sfeervol 5-sterrenhotel. Het hotel is gebouwd in de sfeer van een authentiek dorpje. In het prachtige wellnesscentrum kan je heerlijk ontspannen van verschillende massages en behandelingen. Wij werden hartelijk ontvangen met een heerlijk  welkomst drankje

Faciliteiten

Naast het wellness centrum met sauna, hamam en binnenbad beschikt het ook over 3 buitenzwembaden, zonneterras met ligbedden en parasols, Een tennisbaan, een fitnessruimte, een tv-hoek, tafeltennis en biljart.  Je hoeft je dus geen moment te vervelen!!!

• 3 zwembaden
  •  Prachtig wellnesscentrum
  • gebouwd in de sfeer van een authentiek dorpje

Eten & drinken

In het hoofdrestaurant wordt het ontbijt- en dinerbuffet geserveerd het buffet is heerlijk en je hebt veel keus dus gaat ook niet snel vervelen. In de Taste bar worden typische Griekse gerechten geserveerd en bij een van de 3 bars kan je heerlijk van een drankje of hapje genieten.

Ligging

Het hotel ligt ca. 50 m van het strand, het is ongeveer 9 km van het centrum van Neos Marmaras en 7 km van Nikiti. Ca. 95 km van de luchthaven van Thessaloniki. Dus als je een dagje niet wil genieten van de vele faciliteiten van het hotel. Kun je een leuk uitstapje van uit het hotel doen

Eigen ervaringen:

Wij hebben echt genoten van het hotel. Het Personeel is erg vriendelijk het eten is lekker en er hangt een gezellige en relaxed sfeer. Zeker een aanrader. Wij willen heel graag nog een keer teugkomen!!!!